Η Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου θα αγωνιστεί στην Elite League τη σεζόν 2026-27, καθώς εξασφάλισε μία από τις θέσεις της κατηγορίας μέσω της διαδικασίας ειδικής αδειοδότησης (wild card).
Η κρητική ομάδα έλαβε το «εισιτήριο» για το νέο πρωτάθλημα, έχοντας καλύψει τα προβλεπόμενα κριτήρια αξιολόγησης, με την αρμόδια επιτροπή να εγκρίνει την αίτησή της και να της απονέμει την πολυπόθητη wild card.
Έτσι, η Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου θα εκπροσωπήσει την Κρήτη στη δεύτερη τη τάξει εθνική κατηγορία του ελληνικού μπάσκετ, συμμετέχοντας σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό πρωτάθλημα.
Η ανακοίνωση της ΕΟΚ:
Η Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου είναι η ομάδα που θα αγωνιστεί στην Elite League την αγωνιστική περίοδο 2026-27 μέσα από την διαδικασία ειδικής αδειοδότησης.
Η ομάδα της Κρήτης εξασφάλισε την wild card με βάση τα εγκεκριμένα κριτήρια αξιολόγησης και την τελική απόφαση της αρμόδιας επιτροπής.
Οι ομάδες που θα αγωνιστούν την σεζόν 2026-27 στην Elite League είναι οι εξής:
ΑΣ Παπάγου
ΝΕ Μεγαρίδος
ΑΕΟ Πρωτέας Βούλας
ΑΓΕ Χαλκίδας
ΑΕ Ψυχικού
ΓΣ ΚΑΕ Λαυρίου
ΑΣΑ Κόροιβος
Πανερυθραϊκός ΑΣ
ΓΣ Σοφάδων
ΑΕΠΣ Μαχητές Πειραματικού Πεύκων
ΑΟ Αμύντας
ΓΣ Κρόνος Αγίου Δημητρίου
ΓΑΣ Κομοτηνή
ΑΕ Γλαύκου Εσπέρου
Πανιώνιος ΓΣΣ
ΑΣΑ Αναγέννηση
Η ανακοίνωση: