Το ελληνικό πρωτάθλημα μπάσκετ, η Stoiximan GBL άλλαξε στέγη… Από σήμερα και για τα επόμενα 2+1 χρόνια τα δικαιώματά του ανήκουν στον όμιλο ΣΚΑΪ με τη σύμφωνη γνώμη ΟΛΟΥ του ΔΣ του ΕΣΑΚΕ.
Στη συνεδρίαση που έγινε σήμερα, η πρόταση του ομίλου ΣΚΑΪ έγινε αποδεκτή από όλες τις ομάδες (14-0) έχοντας ως αντίπαλο αυτή της ΕΡΤ.
Η ομόφωνη απόφασή αυτή δείχνει ότι υπήρχε φθορά ανάμεσα στις σχέσεις των ομάδων και του ΕΣΑΚΕ με την κρατική τηλεόραση, αλλά την ίδια στιγμή έμειναν απολύτως ικανοποιημένοι όλοι, από το πλάνο προβολής των αναμετρήσεων του πρωταθλήματος που κατέθεσε ο όμιλος ΣΚΑΪ.
Η νέα σεζόν στο ελληνικό πρωτάθλημα αναμένεται με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον με κινήσεις που έχουν γίνει μέχρι τώρα και ξεκάθαρα δείχνουν ότι το επίπεδο του ελληνικού πρωταθλήματος θα είναι αρκετά ανεβασμένο.
Πηγή: sport-fm.gr