Σε πολύ καλό κλίμα πραγματοποιήθηκε η πρώτη συνάντηση ανάμεσα στον πρόεδρο της ΑΕ Νεάπολης, Αντώνη Φούσκη, και τον έμπειρο Ηρακλειώτη προπονητή Μηνά Πίτσο, με αντικείμενο το ενδεχόμενο συνεργασίας των δύο πλευρών.
Η διοίκηση της ΑΕ Νεάπολης εξετάζει πολύ σοβαρά την περίπτωση του έμπειρου τεχνικού για την ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου στη Γ’ Εθνική. Η πρώτη επαφή ήταν ιδιαίτερα θετική, με τις δύο πλευρές να ανταλλάσσουν απόψεις και να ανανεώνουν το ραντεβού τους για αύριο, όταν αναμένεται να ξεκαθαρίσει αν το ενδιαφέρον θα μετουσιωθεί σε οριστική συμφωνία.
Στην ΑΕ Νεάπολης θεωρούν πως ο Μηνάς Πίτσος διαθέτει την εμπειρία, τις γνώσεις και την προσωπικότητα που απαιτούνται, ώστε να οδηγήσει την ομάδα στις απαιτήσεις του νέου πρωταθλήματος της Γ’ Εθνικής, έχοντας πίσω του μια πολυετή και επιτυχημένη πορεία στους πάγκους του Ηρακλειώτικου ποδοσφαίρου.