Ο Βαγγέλης Βόντας θα συνεχίσει να αγωνίζεται και τη νέα σεζόν με τη φανέλα του Αετού Ανωγείων.
Ο 24χρονος κεντρικός αμυντικός συμφώνησε με τη νέα διοίκηση της ομάδας και τόνισε στις δηλώσεις πως κάτι ωραίο χτίζεται τη νέα χρονιά στην ομάδα των Ανωγείων.
Αναλυτικά:
“Η ανανέωση της συνεργασίας μας προέκυψε μέσα σε ένα ευχάριστο κλίμα και αμοιβαίο ενδιαφέρον με την καινούργια διοίκηση του Α.Ο Αετού Ανωγείων.
Θεωρώ πώς χτίζεται κάτι πολύ ωραίο για την νέα χρονιά και χαίρομαι που θα αποτελέσω μέρος της.
Μέσα στις προσδοκίες μου για τη νέα σεζόν πέρα από το όμορφο κλίμα είναι να δουλέψουμε απαιτητικά έτσι ώστε να έχουμε μια καλή πορεία που θα ανταμείψει την ομάδα και φυσικά θα δώσει χαρά στον κόσμο του Αετού. Ευχομαι πάνω από όλα μια καλή σεζόν με υγεία και χωρίς τραυματισμούς.”