Oι δηλώσεις του 25χρονου (γενν. 20/10/2001) διαγώνιου Γιώργου Πασχαλέρη, για την μεταγραφή του στον ΟΦΗ
Στις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του ΟΦΗ προχώρησε ο διαγώνιος, Γιώργος Πασχαλέρης, τονίζοντας την χαρά του που θα αγωνιστεί με την φανέλα του ΟΦΗ την νέα αγωνιστική περίοδο.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του νέου παίκτη του ΟΦΗ
“Είμαι πολύ χαρούμενος που τη νέα χρονιά, θα αγωνίζομαι στον ΟΦΗ. Ευχαριστώ τη διοίκηση για την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπο μου και να ευχηθώ μια χρονιά με επιτυχίες και υγεία. Καλό καλοκαίρι και τα λέμε σύντομα στο γήπεδο”.