Δεν συνεχίζουν μαζί ΟΦΗ και Παχιαδάκης
Χωριστούς δρόμους θα τραβήξουν την νέα αγωνιστική περίοδο το Βόλεϊ του ΟΦΗ και ο Μάριος Παχιαδάκης.
Ο 24χρονος Λίμπερο αποτελεί παρελθόν από τον ΟΦΗ με την ομάδα να γνωστοποιεί την αποχώρηση του μέσω ανακοίνωσης.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
H ομάδα βόλεϊ του ΟΦΗ, ευχαριστεί τον 24χρονο λίμπερο Μάνο Παχιαδάκη, για την συμβολή του, στην πορεία της ομάδας μας, τη σεζόν 2025-26 και του εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα του!