Τις πρώτες του δηλώσεις μετά την ολοκλήρωση της μεταγραφής του στον Ηρόδοτο πραγματοποίησε ο έμπειρος αριστερός μπακ, Σωτήρης Ζέλιος.
Ο νέος ποδοσφαιριστής της ομάδας της Νέας Αλικαρνασσού εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη συμφωνία, τονίζοντας πως το πλάνο που του παρουσίασαν η διοίκηση και ο προπονητής έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην απόφασή του να φορέσει τη φανέλα του ιστορικού συλλόγου.
Η δήλωση του Σωτήρη Ζέλιου στο PrimeSport.gr:
«Είμαι πολύ χαρούμενος που θα αγωνιστώ για την ιστορική ομάδα του Ηροδότου. Από την πρώτη στιγμή που συζητήσαμε με τη διοίκηση και τον προπονητή, ακούγοντας το πλάνο της ομάδας, ήμουν θετικός να έρθω.
Εύχομαι για τη νέα σεζόν να έχουμε πάνω απ’ όλα υγεία και, με σκληρή δουλειά, να πετύχουμε τους στόχους της ομάδας.»