Συνεχίζονται οι ανανεώσεις.
Έκλεισαν με επιτυχία ακόμη δύο… εσωτερικές υποθέσεις του Παναθηναϊκού Ηρακλείου. Όπως έγινε γνωστό, οι Μάρκου και Κορνηλάκης συνεχίζουν και τη νέα αγωνιστική περίοδο στους «πράσινους», αφού στις επαφές που έγιναν, παρατηρήθηκε ταύτιση απόψεων.
Από’ κει και πέρα, οι συζητήσεις συνεχίζονται με παίκτες από το ρόστερ της περασμένης σεζόν, ενώ έχουν εντοπιστεί και κάποιοι μεταγραφικοί στόχοι.
Δεν αποκλείεται, έτσι, σύντομα να υπάρξουν και ορισμένες προσθήκες.