Με τον Μάνο Χρήστου κάτω από τα δοκάρια θα πορευτεί ο Εργοτέλης και στο πρωτάθλημα της Γ΄Εθνικής με τους “κιτρινόμαυρους” να ανανεώνουν την συνεργασία τους με τον έμπειρο τερματοφύλακα.
Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση του Εργοτέλη αναφέρει:
“Το Διοικητικό Συμβούλιο του Γ.Σ. Εργοτέλης ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Μάνο Χρήστου, ο οποίος θα συνεχίσει να υπερασπίζεται την εστία της ομάδας μας και τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Ο έμπειρος τερματοφύλακας είχε σημαντική συμβολή στην περσινή επιτυχημένη πορεία του Εργοτέλη και στην επιστροφή του Συλλόγου στις εθνικές κατηγορίες, αποτελώντας σημείο αναφοράς κάτω από τα δοκάρια με την σταθερότητα, την προσωπικότητα και την αγωνιστική του συνέπεια.
Βρισκόμενος στην καλύτερη ποδοσφαιρική του ηλικία, ο 30χρονος Μάνος Χρήστου διαθέτει τις παραστάσεις, την εμπειρία και την ποιότητα που απαιτούνται για τις προκλήσεις της νέας χρονιάς, γνωρίζοντας πολύ καλά τις απαιτήσεις της κατηγορίας και αποτελώντας μια πολύτιμη παρουσία για τα αποδυτήρια και τον αγωνιστικό χώρο.
Η συνέχιση της συνεργασίας μας αποτελεί εγγύηση ασφάλειας για την εστία της ομάδας και είμαστε βέβαιοι ότι θα συνεχίσει να προσφέρει τα μέγιστα στην προσπάθεια επίτευξης των στόχων μας.”