Mε το καθιερωμένο παιχνίδι ανάμεσα σε γονείς και παιδιά έκλεισε με γιορτινή διάθεση και η φετινή σεζόν στην Ακαδημία της ομάδας της Φαιστού.
Η σχετική ανακοίνωση της ομάδας αναφέρει:
“Άλλη μια ποδοσφαιρική χρονιά των ακαδημιών μας έφτασε στο τέλος της και εμείς το γιορτάσαμε με τον καλύτερο τρόπο, με τα καθιερωμένα μας παιχνίδια μεταξύ γονιών – παιδιών !! Θα θέλαμε ευχαριστήσουμε όλους τους γονείς για την εμπιστοσύνη τους και τη στήριξη τους καθολη τη διάρκεια της χρόνιας.
Επισης ευχαριστούμε πολύ τον Τσικνάκη για τα ψωμιά, τον Μπικάκη για τα τυριά που προσέφεραν στον χθεσινό μπουφέ μας, τον Κουκουλάκη Γιάννη, που έψησε τα σουβλάκια μας και όλους όσους βοήθησαν στη χθεσινή γιορτή μας.
Ευχόμαστε καλό καλοκαίρι σε όλους να περάσετε όμορφα και δίνουμε ραντεβού αρχές Σεπτέμβρη, που θα ξεκινήσει η νέα σεζόν των ακαδημιών μας!”