Ο Γιώργος Τριάντης άνοιξε ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα του, καθώς θα συνεχίσει στον ΠΑΟ Κρουσώνα, ωστόσο δεν ξέχασε την ομάδα της γενέτειράς του .
Ο έμπειρος ποδοσφαιριστής, που αποχώρησε πρόσφατα από το Τυμπάκι έπειτα από μια επιτυχημένη αλλά ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο για τον σύλλογο, μίλησε στο Primesport.gr τόσο για την απόφασή του να φορέσει τη φανέλα του ΠΑΟΚ, όσο και για την κατάσταση που επικρατεί στην ομάδα του τόπου του, στέλνοντας μήνυμα ενότητας και εκφράζοντας την ευχή να βρεθεί σύντομα λύση.
Οι δηλώσεις του Γιώργου Τριάντη στο Primesport.gr:
«Αρχικά θα ήθελα να ευχαριστήσω πολύ τις ομάδες που με προσέγγισαν. Μέσα από αυτή τη διαδικασία γνώρισα και πολλούς ανθρώπους που δεν ήξερα και τους εκτίμησα.
Το να πάω στον ΠΑΟΚ ήταν μια εύκολη απόφαση από τη στιγμή που με προσέγγισαν, αμέσως μετά την αποχώρησή μου από το Τυμπάκι.
Είχα περάσει υπέροχα εκεί, γνωρίζω το κλίμα και τη νοοτροπία της ομάδας. Έχω πολλούς φίλους, ενώ με τους περισσότερους ποδοσφαιριστές, τη διοίκηση και τον προπονητή έχω συνεργαστεί ξανά.
Ανάλογα με την κατηγορία θα διαμορφωθούν και οι στόχοι της ομάδας. Αν αγωνιστούμε στην Α1, ο στόχος είναι ξεκάθαρος, το πρωτάθλημα και η συμμετοχή στο Final Four. Αν προκύψει η Γ’ Εθνική, στόχος θα είναι να εξασφαλίσει όσο το δυνατόν πιο εύκολα την παραμονή της.
Προσωπικά θέλω να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ, ώστε να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της.
Θα ήθελα όμως να πω και δύο λόγια για την κατάσταση στο Τυμπάκι. Επειδή είμαι από το Τυμπάκι, αυτή η κατάσταση με στεναχωρεί διπλά. Δεν αξίζει αυτό που γίνεται στην ομάδα. Η περιοχή έχει ανθρώπους για να έχει την ομάδα εκεί που πραγματικά ανήκει.
Πρέπει όλοι μαζί να καθίσουν στο ίδιο τραπέζι και να λύσουν όποια προβλήματα έχουν προκύψει. Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να τελειώσει γρήγορα όλο αυτό και να βρει ξανά τον δρόμο της η ομάδα.»