Mετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος με τη φανέλα της Νεάπολης, ο Γιάννης Στακάκης θα συνεχίσει να αγωνίζεται στην ομάδα του Λασιθίου, ενισχύοντας την προσπάθειά της στη Γ’ Εθνική τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Σε δηλώσεις που παραχώρησε στο Primesport, ο δυναμικός δεξιός μπακ-χαφ εξέφρασε την ικανοποίησή του για την ανανέωση της συνεργασίας του με τη Νεάπολη, τονίζοντας πως είναι ιδιαίτερα χαρούμενος που θα συνεχίσει να φορά τη φανέλα της ομάδας.
Παράλληλα, υπογράμμισε ότι θα δώσει το 100% των δυνατοτήτων του, προκειμένου να δικαιώσει την εμπιστοσύνη που του έδειξαν οι άνθρωποι του συλλόγου.
Αναλυτικά ανέφερε:
“Χαρούμενος που θα φοράω και τη νέα σεζόν τη φανέλα της ΑΕΝ! Θα δώσω το 100% για να δικαιώσω τους ανθρώπους που με εμπιστεύτηκαν.”