Ο Μάνος Κουγιός μίλησε στο Primesport.gr μετά την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Μοχό
Ο Κουγιός εξέφρασε την ικανοποίησή του για την παραμονή του στην ομάδα, με τον 20χρονο εξτρέμ να τονίζει την πίστη του στο πλάνο του Μοχού.
«Η παραμονή μου στον Μοχό ήταν μια εύκολη απόφαση, καθώς από την πρώτη στιγμή υπήρξε αμοιβαία εκτίμηση και εμπιστοσύνη με τον προπονητή μου, Άρη Μαυρογιαννάκη, αλλά και με τη διοίκηση. Πιστεύω πολύ στο πλάνο της ομάδας και χαίρομαι που θα συνεχίσω να αποτελώ μέλος της.
Από τη νέα σεζόν περιμένω να δουλέψουμε σκληρά, να παρουσιαστούμε ανταγωνιστικοί και να πετύχουμε τους στόχους που θα θέσει η ομάδα. Σε προσωπικό επίπεδο, θέλω να βοηθήσω όσο περισσότερο μπορώ και να εξελιχθώ μέσα από τη δουλειά μου», ανέφερε χαρακτηριστικά.