Λίγο μετά την επισημοποίηση της ανανέωσης της συνεργασίας του με την ΑΕ Νεάπολης, ο Βαγγέλης Κασαπάκης μίλησε στο Primesport, εκφράζοντας την ικανοποίησή του για την παραμονή του στην ομάδα και την επιστροφή του συλλόγου στις εθνικές κατηγορίες.
Ο έμπειρος ποδοσφαιριστής και ένας εκ των αρχηγών της ομάδας παραμένει στην οικογένεια της ΑΕ Νεάπολης, αποτελώντας μια σημαντική μονάδα τόσο εντός όσο και εκτός αγωνιστικού χώρου.
Με την εμπειρία, το πάθος, τη μαχητικότητα και την αφοσίωσή του, έχει συμβάλει καθοριστικά στην πορεία των τελευταίων ετών και στην επιστροφή του συλλόγου στις εθνικές κατηγορίες.
Στις πρώτες του δηλώσεις μετά την ανανέωση της συνεργασίας του, ο Βαγγέλης Κασαπάκης ανέφερε:
«Αρχικά είμαι πολύ χαρούμενος και περήφανος που η ομάδα της Νεάπολης βρίσκεται ξανά στις εθνικές κατηγορίες. Ήταν μια προσπάθεια επί σειρά ετών που έγινε πραγματικότητα! Αντιλαμβανόμαστε πλήρως τις δυσκολίες της νέας πρόκλησης, είμαι όμως απόλυτα βέβαιος πως η διοίκηση, το προπονητικό τιμ και οι ποδοσφαιριστές θα δώσουμε τα μέγιστα για να πετύχουμε τους στόχους μας. Στο πλευρό μας φυσικά χρειαζόμαστε και τον κόσμο της Νεάπολης, από τον οποίο ζητάμε ξανά τη στήριξή του. Εύχομαι υγεία σε όλους και είμαι σίγουρος πως θα διεξαχθεί ένα σπουδαίο πρωτάθλημα τη νέα ποδοσφαιρική χρονιά.»