Με βασικό θέμα την αύξηση του αριθμού των μη κοινοτικών ποδοσφαιριστών που μπορούν να διατηρούν στο δυναμικό τους οι ΠΑΕ, θα συνεδριάσει την Τρίτη (30/6) στις 12:00, μέσω τηλεδιάσκεψης, το Διοικητικό Συμβούλιο της Stoiximan Super League.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Ανακοινώνεται ότι την Τρίτη, 30 Ιουνίου 2026, στις 12:00, θα πραγματοποιηθεί συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Super League, μέσω τηλεδιάσκεψης.
Τα θέματα ημερήσιας διάταξης έχουν ως ακολούθως:
1. Εισήγηση του συνεταιρισμού προς την Ε.Π.Ο. περί αύξησης του αριθμού αλλοδαπών ποδοσφαιρστών (εκτός χωρών Ε.Ε. / Ε.Ο.Χ.) άνω των 23 ετών που μπορεί μια ΠΑΕ – μέλος του Συνεταιρισμού να διατηρεί στη δύναμή της, από πέντε (5) σε έξι (6) ή άλλη εισήγηση που τυχόν προκύψει ως προς το θέμα των αλλοδαπών ποδοσφαιριστών – τροποποίηση άρθρου 3 παρ. 2 του Παραρτήματος Α’ του Κανονισμού Ιδιότητας και Μετεγγραφών της Ε.Π.Ο.
2. Διάφορα».