Ο Γιώργος Μαυρής θα συνεχίσει να φορά τη φανέλα της Νεάπολης και τη νέα αγωνιστική περίοδο, με τον ίδιο να μιλά στο Primesport.gr για την προσπάθεια που καταβάλλεται στον σύλλογο και τις προσδοκίες του ενόψει της νέας σεζόν.
Παράλληλα, δεν παρέλειψε να ευχηθεί περαστικά στον Γιάννη Κουλούρα για το πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του αρχηγού της ΑΕΝ:
Για τον Γιάννη Κουλούρα, ευχήθηκε:
«Αρχικά θα ήθελα να ξεκινήσω λέγοντας περαστικά στον κ. Κουλούρα για το πρόβλημα υγείας που τον ταλαιπωρεί. Εύχομαι να επανέλθει γρήγορα στην καθημερινότητά του και έπειτα ξέρω ότι θα είναι και κοντά μας όλη την ποδοσφαιρική χρονιά.»
Για τη Νεάπολη και τους στόχους της:
«Έπειτα θα ήθελα να αναφέρω την τεράστια προσπάθεια που γίνεται τα τελευταία χρόνια στην ομάδα από τους διοικούντες και χαίρομαι που αποτελώ μέλος μιας τόσο όμορφης παρέας. Οι επιτυχίες των τελευταίων ετών μάς γεμίζουν με ευθύνη αλλά και αισιοδοξία και θεωρώ πως με σκληρή δουλειά και συνέπεια θα καταφέρουμε να διατηρήσουμε τη Νεάπολη στις κορυφαίες ομάδες της Κρήτης», ανέφερε χαρακτηριστικά.