Την καριέρα του μακριά από την Κρήτη θα συνεχίσει ο Μιχάλης Σταματάκης, καθώς ανακοινώθηκε η απόκτησή του από τον Πανναξιακό.
Ο νεαρός τερματοφύλακας έκανε αισθητή την παρουσία του με τη φανέλα του Ηροδότου, συμμετέχοντας στα μπαράζ ανόδου για τη Γ’ Εθνική, ενώ στη συνέχεια αγωνίστηκε στον Άρη Πετρούπολης και στην Κ19 του Λεβαδειακού.
Πλέον ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα του, με τον Πανναξιακό να επενδύει στις δυνατότητές του ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Στη Νάξο θα βρει ως συμπαίκτη τον Γιώργο Μέμο, ο οποίος πανηγύρισε το νταμπλ με την φανέλα του Πανναξιακού την προηγούμενη σεζόν.