Έπειτα από έξι χρόνια γεμάτα επιτυχίες, ο Μιχάλης Σπυριδάκης αποχωρεί από την Αναγέννηση, ολοκληρώνοντας μια σπουδαία διαδρομή με τη φανέλα της ομάδας.
Ο εκ των αρχηγών του συλλόγου συνέβαλε καθοριστικά στην κατάκτηση δύο πρωταθλημάτων, στις δύο συνεχόμενες ανόδους και στην καθιέρωση της Αναγέννησης στη Β’ Εθνική, αποτελώντας σημείο αναφοράς εντός και εκτός γηπέδου.
Η αποχώρησή του οφείλεται σε επαγγελματικές υποχρεώσεις, με την Αναγέννηση να τον ευχαριστεί για την προσφορά, το ήθος και την αφοσίωσή του, τονίζοντας πως η σχέση των δύο πλευρών δεν τελειώνει, αλλά περνά σε ένα νέο κεφάλαιο.