Χρηματικό πρόστιμο 12.000 ευρώ στην ΠΑΕ ΟΦΗ για το ματς με τον Άρη

SHARE:

Με χρηματικό πρόστιμο 12.000 ευρώ τιμωρήθηκε από την Πειθαρχική Επιτροπή της Super League η ΠΑΕ ΟΦΗ για το ματς της 22ης αγωνιστικής με τον Άρη. 

Παναθηναϊκός, ΠΑΟΚ, ΟΦΗ, Παναιτωλικός και ΠΑΣ Γιάννινα είναι οι ομάδες που τιμωρήθηκαν, ενώ μόνο η Λαμία κατάφερε να την «γλυτώσει».

Συγκεκριμένα οι Θεσσαλονικείς θα πρέπει να πληρώσουν 12.400 ευρώ,, οι Αγρινιώτες 6.500 ευρώ, οι «πράσινοι» 5.500 ευρώ, οι Ηπειρώτες 1.000 ευρώ, ενώ οι Φθιωτοί απαλλάχθηκαν για την συμπεριφορά των οπαδών τους.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ειδήσεις στο Google News

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Ενίσχυση στην επίθεση με Νοκάι για τον Εργοτέλη

SUPER LEAGUE 1

Στον ΠΑΟΚ και επίσημα ο Λίσι

ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Στην Α’ Εθνική με τη φανέλα της ΡΕΑ η Ρ. Τουγλή!

ΟΦΗ

ΟΦΗ: Σχεδόν 2.500 διαρκείας σε μία εβδομάδα – Η προτροπή του Μπουχαλάκη

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΒ ΕΠΣΗΟ.Φ.Α.Μ.

Xόρεψε και τίμησε ο Ο.Φ.Α.Μ (Video)

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟSUPER LEAGUE 1

Αυτή η ομάδα από την Ελλάδα θέλει τον Πρ. Βούρο

Γ ΕΘΝΙΚΗΠ.Ο. ΑΤΣΑΛΕΝΙΟΥΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

ΠΟΑ: Κράτησε και τον Μιχαλανδρέα Νύκταρη

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΓ ΕΘΝΙΚΗ

Παραμένει στον πάγκο των Τρικάλων ο Ν. Μπαδήμας

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟSUPER LEAGUE 1

Επίσημη πρόταση του Ηρακλή στον Λορέντζο Ινσίνιε !

PRIME VIDEOSUPER LEAGUE 1ΟΦΗΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

O Φούντας , ο Σαμόλης και τα πανηγύρια στα αποδυτήρια για την κατάκτηση του Κυπέλλου (Video)

Γ ΕΘΝΙΚΗΓΙΟΥΧΤΑΣΗΡΑΚΛΕΙΟΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Τριπλή ανανέωση στον Γιούχτα μετά την παραμονή του Δημ. Μάνου

ΟΦΗSUPER LEAGUE 1ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

ΟΦΗ: Αδειάζει η κλεψύδρα για Σαλσέδο