Tρ. Δέλλας: “H AEK δεν είναι ομάδα στα δικά μας μέτρα”

SHARE:

Tον έντονο προβληματισμό του για την εικόνα της ομάδας του στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος εξέφρασε ο Τραίνός Δέλλας και στη συνέντευξη τύπου μετά το τέλος του αγώνα στην OPAP Arena. 

Ο 48χρονος τεχνικός επισήμανε πως δεν έμεινε ευχαριστημένος τόσο από το αποτέλεσμα όσο και από την προβληματική εικόνα του πρώτου μέρους, ενώ χαρακτήρισε την ΑΕΚ ομάδα που δεν είναι στα μέτρα του ΟΦΗ και πως πρέπει να μάθει η ομάδα του από ομάδες όπως η ΑΕΚ για να γίνει καλύτερος. 

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Τρ. Δέλλα στη συνέντευξη τύπου; 

Στο αρχικό του σχόλιο για το παιχνίδι και αν προβληματίστηκε από την κάκιστη παρουσία του ΟΦΗ: 

“Σίγουρα δεν είμαι ευχαριστημένος ούτε από το αποτέλεσμα ούτε από την εμφάνιση του πρώτου ημιχρόνου. Το πρώτο δεκάλεπτο ήταν αναγνωριστικό αλλά μετά το πρώτο δεκάλεπτο και το 1-0 η ΑΕΚ ανέβασε στροφές πάρα πολύ. Δεχθήκαμε και το 2-0 γρήγορα και δεν μπορέσαμε να διαχειριστούμε σωστά αυτή την κατάσταση, να κρατήσουμε λίγο τη μπάλα και να σπάσουμε  το πρέσινγκ του αντιπάλου. Για αυτό το λόγο είμασταν υπό πίεση και η ΑΕΚ μας δημιούργησε πολλά προβλήματα. Στο δεύτερο ημίχρονο ισορροπήσαμε από την αρχή το παιχνίδι και αν έμπαινε γκολ στο 56΄ίσως δημιουργούσαμε περισσότερα προβλήματα στην ΑΕΚ. Παρόλα αυτά θεωρώ το αποτέλεσμα δίκαιο βάσει της εικόνας ειδικά του πρώτου ημιχρόνου”. 

Για το ποιος είναι ο στόχος του ΟΦΗ τη φετινή σεζόν:

“Tο έχω ξαναπεί αυτό ότι θα πρέπει να διεκδικήσουμε τις θέσεις 5 ως 8 που δίνουν ένα Ευρωπαϊκό εισιτήριο. Ξεκίνησε τώρα το πρωτάθλημα με ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι εκτός έδρας. Σίγουρα η ΑΕΚ δεν είναι στα δικά μας μέτρα αλλά απο εκεί και πέρα αλλά είπα και στα παιδιά ότι αν θέλουμε και εμείς να φτάσουμε στο επίπεδο της ΑΕΚ θα πρέπει να μαθαίνουμε από αυτές τις ομάδες. Η ΑΕΚ ήταν υπό πίεση και ήξερα πάρα πολύ καλά ότι θα αντιδρούσε. Το πρόβλημα είναι ότι εμείς δεν ανταποκριθήκαμε στο 100% σε αυτό που χρειαζόταν το ματς σήμερα”. 

Για το ποια είναι τα συναισθήματα του Τρ. Δέλλα μπαίνοντας ως αντίπαλος της ΑΕΚ στην OPAP Arena: 

“Τα συναισθήματα μου για την ΑΕΚ είναι γνωστά και σας το έχω ξαναπεί. Στον Άρη γεννήθηκα ποδοσφαιρικά στην ΑΕΚ ανδρώθηκα όμως ως παίκτης και αυτό δεν θα αλλάξει ποτέ. Έχω απεριόριστο σεβασμό για τον κόσμο της ΑΕΚ το ίδιο ισχύει πιστεύω και για αυτούς αλλά η δουλειά μας είναι τέτοια που πολλές φορές έχουμε έρθει σαν αντίπαλοι. Μόνο ευχάριστες αναμνήσεις έχω από αυτή την ομάδα τουλάχιστον από τον κόσμο της. Από εκεί και πέρα καλή σεζόν να έχει η ΑΕΚ που πιστεύω ότι θα είναι μια δύσκολη σεζόν αλλά αυτές οι ομάδες έτσι έχουν μάθει” . 

Για το αν θέλει να κάνει ένα σχόλιο για τον Ματίας Αλμέιδα και τα καλά του λόγια μετά το τέλος του ματς: 

“Tον ευχαρίστησα μετά το τέλος του ματς για τα καλά του λόγια. Δεν τον είχα γνωρίσει αλλά σίγουρα θα ξέρει και αυτός πολλά για την ιστορία της ΑΕΚ. Από εκεί και πέρα. έχω δώσει αλλά έχω πάρει και πολλά από την ΑΕΚ επομένως τον ευχαριστώ για τα καλά του λόγια”. 

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ειδήσεις στο Google News

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟSUPER LEAGUE 1

«Πράσινος» ο Ντε Φράι, οριστικό deal με τον Παναθηναϊκό!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟSUPER LEAGUE 1

Άρης: Tακτοποίησε τα ban του και ετοιμάζεται για μεταγραφές

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Ο Σύνδεσμος Προπονητών Ποδοσφαίρου Ηρακλείου για το Δελτίο Πιστοποίησης Προπονητή

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΔΙΑΙΤΗΣΙΑ

«Ψήφος εμπιστοσύνης» για την επιστροφή των Ελλήνων διαιτητών στα ντέρμπι

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΑΛΟΓΟ ΜΑΛΕΒΙΖΙΟΥΒ ΕΠΣΗ

Aπό τη Δαμάστα στο Άλογο Μαλεβιζίου ο Δημ. Ρουμπάκης

Γ ΕΘΝΙΚΗΛΑΣΙΘΙΝΕΑΠΟΛΗΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Aνανέωσε με Στακάκη η Νεάπολη

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΑ1 ΕΠΣΗ GT KOSMOSΠ.Α.Ο. ΚΡΟΥΣΩΝΑ

Κοιτάζει Μπλίντο ο ΠΑΟ Κρουσώνα

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΑ2 ΕΠΣΗΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ FC

Αρέσει ο Μ. Ζερβάκης στον Άγ. Ιωάννη FC και ετοιμάζει πρόταση για την απόκτηση του

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟSUPER LEAGUE 2

Aπό την Καλαμάτα στη Νίκη Βόλου ο Παμλίδης

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΥΠΟΔΟΜΕΣΦΑΙΣΤΟΣ

Έκλεισε με γιορτινή διάθεση η σεζόν για την Ακαδημία της Φαιστού

Α2 ΕΠΣΗΔΑΜΑΣΤΑΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Παρελθόν από την Δαμάστα ο Δημήτρης Ρουμπάκης

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟSUPER LEAGUE 1

Oλυμπιακός: Aποχαιρέτισε Πασχαλάκη , καλωσόρισε Στουρνάρα