Δεν άργησε να βρει τον επόμενο σταθμό της ποδοσφαιρικής του καριέρας ο Δημήτρης Ρουμπάκης μετά την ολοκλήρωση του με την Δαμάστα καθώς ανακοινώθηκε η έναρξη της συνεργασίας του με το Άλογο Μαλεβιζίου.
Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση της ομάδας του Μαλεβιζίου αναφέρει:
“H ομάδα μας βρίσκεται στην ιδιαίτερα ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας της με τον έμπειρο και ταλαντούχο ποδοσφαιριστή, Δημήτρη Ρουμπάκη.
Δημήτρη, καλώς ήρθες στην οικογένειά μας! Σου ευχόμαστε μια γεμάτη και πετυχημένη σεζόν, με υγεία, δύναμη και πολλές επιτυχίες με τη φανέλα της ομάδας μας!”