Ποιο είναι το πλάνο…
Στο Άλογο δουλεύουν πλέον το πλάνο τους για τη νέα σεζόν, η οποία θα τους βρει στην Α2 ΕΠΣΗ. Το κομμάτι των ανανεώσεων έχει προχωρήσει αρκετά και είναι γεγονός ότι ο βασικός «κορμός» έχει ήδη συμφωνήσει να μείνει, με τις περισσότερες περιπτώσεις να έχουν ήδη ξεκαθαρίσει.
Όσον αφορά, τώρα, στο κομμάτι των μεταγραφών, γίνονται προσεκτικές κινήσεις, με στόχο την όσο το δυνατόν πιο ουσιαστική ενίσχυση. Οι «εκλεκτοί» στο σύλλογο του Μαλεβιζίου έχουν εντοπιστεί, υπάρχουν επαφές, οπότε είναι πιθανό σύντομα να δρομολογηθούν εξελίξεις.