Αν. Αναστασιάδης: “Κάναμε πολύ καλή εμφάνιση από μια ολιγωρία μας δεχθήκαμε την ισοφάριση”

SHARE:

Απόλυτα ικανοποιημένος από την προσπάθεια των παικτών του μετά το τέλος του ισόπαλου ματς με τον Μανδραϊκό εμφανίστηκε στις δηλώσεις που έκανε ο προπονητής του ΠΟΑ Ανέστης Αναστασιάδης που υπογράμμισε πως η ομάδα του Ατσαλένιου από μια ολιγωρία δέχθηκε την ισοφάριση. 

Αναλυτικά η δήλωση του Ανέστη Αναστασιάδη : 

“Πιστεύω σήμερα κάναμε μια πάρα πολύ καλή εμφάνιση σε όλη την διάρκεια σχεδόν του παιχνιδιού, αν εξαιρέσουμε λίγο το πρώτο τέταρτο. Χάσαμε πολύ μεγάλες ευκαιρίες τόσο στο 0-0 όσο και στο 0-1 για να “κλειδώσουμε” την νίκη κι έπειτα σε μια φάση, μια ολιγωρία μας δεχτήκαμε το γκολ.
Εύχομαι καλές γιορτές με υγεία και αγάπη σε όλο τον κόσμο!”

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ειδήσεις στο Google News

ΝΕΑΠΟΛΗ

Μουζιούρας και την νέα χρονιά στην Νεάπολη

Γ ΕΘΝΙΚΗ

Ολοκληρώθηκε το μεγάλο “μπαμ” – Σε ομάδα Γ’ Εθνικής ο Μεγιάδο!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Μουντιάλ: “Βαρύ” πένθος στην Ολλανδία

Α.Ο. ΤΥΜΠΑΚΙΟΥ

Το αντίο του Ν. Σουτζή στον ΑΟΤυμπακίου – “Αποχωρώ γεμάτος περηφάνια και αγάπη για αυτή την ομάδα”

ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΣ

Φοράει τα… χακί ο Παπάζογλου

ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ

Εξετάζεται η περίπτωση του Νίκου Καλλέργη από τον Εργοτέλη!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Το απίστευτο στατιστικό με τα… τρία Ελληνικά “Χ” και το Μουντιάλ!

ΧΑΝΙΑ

Ολοκληρώνεται το “παζλ” των Χανίων – Μένουν λίγες προσθήκες και οι ανακοινώσεις!

ΓΙΟΥΧΤΑΣ

Ανανεώνει και ο Φαζός στον Γιούχτα

ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΣ

Τέλος ο Παπάζογλου από την Χερσόνησο

ΓΙΟΥΧΤΑΣ

Βουιδάσκης: “Είμαι πολύ χαρούμενος που επιστρέφω σε ένα γνώριμο περιβάλλον για εμένα”

ΓΙΟΥΧΤΑΣ

Στον Γιούχτα ο Μανόλης Βουιδάσκης!