Αντ. Ανδρουλάκης: Aξίζαμε κάτι καλύτερο από το παιχνίδι με την ΑΕΚ (Video)

SHARE:

O προπονητής της γυναικείας ομάδας ποδοσφαίρου του ΟΦΗ Αντώνης Ανδρουλάκης μετά το τέλος του αγώνα με την ΑΕΚ επισήμανε στις δηλώσεις του στο Action 24 ότι η ομάδα του άξιζε κάτι καλύτερο από το σημερινό ματς βάσει της απόδοσης της και των ευκαιριών που είχε στο δεύτερο ημίχρονο. 

Αναλυτικά οι δηλώσεις του τεχνικού του ΟΦΗ στην κάμερα του Action 24: 

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ειδήσεις στο Google News

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΓ ΕΘΝΙΚΗΕΡΓΟΤΕΛΗΣΗΡΑΚΛΕΙΟ

Καταλήγει σε γάμο το φλερτ Εργοτέλη- Ποτουρίδη

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΒ ΕΠΣΗ

Snakes F.C: Νέα μεταγραφική προσθήκη ο Ζαχ. Κλάδος

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΑ2 ΕΠΣΗΜΟΙΡΕΣ

Moίρες: Σούπερ μεταγραφική κίνηση με Σακλαμάκη

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΤΟΠΙΚΟ

Συνεχίζει και εξελίσσεται ο διπλωματούχος Αμπράμοβ!

SUPER LEAGUE 1ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Δύο ακόμη ομάδες της Super League στο… κόλπο για τον Βούρο!

ΟΦΗ

Στον ΟΦΗ και την νέα χρονιά ο Αθανασίου!

ΒΟΛΕΪΟΦΗ

Πασχαλέρης: “Είμαι πολύ χαρούμενος που θα αγωνίζομαι για την ομάδα του ΟΦΗ” (Video)

ΒΟΛΕΪΟΦΗ

Τέλος ο Παχιαδάκης από τον ΟΦΗ

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Το τελευταίο αντίο στον Τάκη Γκώνια

ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΟΣΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Γκαγκάτσης για Κωνσταντέλια: “Είναι και θα είναι ποδοσφαιριστής της Εθνικής Ελλάδας”

ΒΟΛΕΪΟΦΗ

Ιστορική στιγμή για τον ΟΦΗ: Δήλωσε συμμετοχή στο CEV Volleyball Challenge Cup 2026-27!

SUPER LEAGUE 1

Πρώτο βήμα θετικό για την επιστροφή των Ελλήνων διαιτητών στα ντέρμπι