Ο ΑΟΑΝ αποκτά νέο μόνιμο «σπίτι» για τις προπονήσεις της πρώτης ομάδας, καθώς από τη νέα αγωνιστική περίοδο θα χρησιμοποιεί το Δημοτικό Γήπεδο Λακωνίων.
Η παραχώρηση του γηπέδου έγινε έπειτα από σχετικό αίτημα της διοίκησης προς τον Δήμο Αγίου Νικολάου, το οποίο έγινε αποδεκτό.
Η διοίκηση του ΑΟΑΝ ευχαρίστησε τον Δήμαρχο Αγίου Νικολάου, Μανώλη Μενεγάκη, τον Αντιδήμαρχο Αθλητισμού, Στερεό Ατσαλάκη, καθώς και την ΑΕ Λακωνίων για τη συνεργασία και τη συμβολή τους στην παραχώρηση του γηπέδου.