Ενισχύεται στην θέση του τερματοφύλακα ο Αετός Ανωγείων
Στην απόκτηση του Στέλιου Πλουμή προχώρησε η ομάδα του Αετού Ανωγείων!
Πρόκειται για μία επένδυση στο μέλλον με τον νεαρό ταλαντούχο τερματοφύλακα που είναι μόλις 17 ετών αλλά έχει αγωνιστεί ήδη στον Αλμυρό Β’ αλλά και τον Άγιο Δημήτριο.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Ο Α.Ο. Αετός Ανωγείων είναι στη ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την απόκτηση του Στέλιου Πλουμή.
Πρόκειται για έναν νεαρό, ταλαντούχο τερματοφύλακα (γεν. 2009 – 17 ετών) ο οποίος αγωνιζόταν στον Αλμυρό Β’, ενώ στο παρελθόν έχει φορέσει και την φανέλα του Αγίου Δημητρίου.
Στέλιο σε καλωσορίζουμε στην οικογένεια του Αετού και σου ευχόμαστε καλή σεζόν με υγεία και χωρίς τραυματισμούς!