Κλίμα συγκρατημένης αισιοδοξίας επικρατεί τις τελευταίες ημέρες στις τάξεις των Δειλινών, ενόψει της Γενικής Συνέλευσης της Τετάρτης, καθώς βρίσκονται σε εξέλιξη έντονες διεργασίες για το μέλλον του συλλόγου.
Οι εξελίξεις αυτές έχουν ενισχύσει την αισιοδοξία ότι η ομάδα θα καταφέρει τελικά να παραμείνει στην Α1 ΕΠΣΗ. Ωστόσο, το τοπίο αναμένεται να ξεκαθαρίσει οριστικά τις επόμενες ημέρες, κατά τη διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το κλίμα έχει αλλάξει σημαντικά σε σχέση με το προηγούμενο διάστημα, όταν επικρατούσε έντονος προβληματισμός και υπήρχε ακόμη και σκέψη για δήλωση συμμετοχής στη Β’ Κατηγορία.
Παρ’ όλα αυτά, οι οριστικές αποφάσεις θα ληφθούν στη Γενική Συνέλευση και, μέχρι τότε, τίποτα δεν μπορεί να θεωρείται δεδομένο.