Οι πρώτες δηλώσεις του Μηνά Πίτσου ως τεχνικός της Νεάπολης
Προπονητής της Νεάπολης είναι πλέον και επίσημα ο Μηνάς Πίτσος, ο οποίος προχώρησε στις πρώτες του δηλώσεις στο Primesport.gr μετά την ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας του σωματείου τονίζοντας ότι αυτός και οι συνεργάτες του θα κάνουν το καλύτερο δυνατό για να πετύχει η ομάδα τους στόχους της.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Μηνά Πίτσου:
“Είμαι πολύ ευχαριστημένος με την εξέλιξη. Είδα ότι υπάρχει κοινό πρόσημο σε εμάς και την διοίκηση εγώ και οι συνεργάτες μου να είναι σίγουροι ότι θα δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό για την ομάδα της Νεάπολης η οποία έκανε μία εξαιρετική παρουσία στο περυσινό πρωτάθλημα και με βάση αυτή την παρουσία θα προσπαθήσουμε να πετύχουμε τον άμεσο στόχο που δεν είναι άλλος από το να παραμείνει η ομάδα στην κατηγορία παίζοντας καλό ποδόσφαιρο.
Ακόμη μία υπόσχεση θέλω να δώσω στον κόσμο της Νεάπολης ότι θα δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό ώστε η ομάδα να πετύχει τους στόχους της. Η διοίκηση και εμείς είμαστε συνειδητοποιημένοι, ξέρουμε τι χρειάζεται και με βάση την ενίσχυση και την δυναμική της ομάδας θέλουμε να παραμείνει και να σταθεροποιηθεί στην κατηγορία γιατί το αξίζει και η ομάδα αλλά και η πόλη της Νεάπολης.”