Γ’ Εθνική: Οι πρώτες ομάδες που κέρδισαν την άνοδο από τις ΕΠΣ

SHARE:

Σε εξέλιξη είναι τα πρωταθλήματα ανόδου στη Γ’ Εθνική.

Συνολικά 24 ομάδες θα πάρουν τα εισιτήρια ανόδου.

Εχουν πετύχει την άνοδο και μαθηματικά Αλεξανδρούπολη (1ος όμιλος), Απόλλων Κρύας Βρύσης (2ος όμιλος) Αμβρακικός Βόνιτσας (3ος όμιλος), Παναρκαδικός (5ος όμιλος) καθώς και η Νέα Ιωνία Αθηνών που έχει εξασφαλίσει την άνοδο στον 7ο Όμιλο που συμμετέχουν οι κρητικές ομάδες.

Πηγή: liganews.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ειδήσεις στο Google News

ΓΙΟΥΧΤΑΣ

Περδίκης και την νέα σεζόν στον Γιούχτα!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Το τελευταίο αντίο στον Τάκη Γκώνια

ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΟΣΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Γκαγκάτσης για Κωνσταντέλια: “Είναι και θα είναι ποδοσφαιριστής της Εθνικής Ελλάδας”

ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ

Κοντά σε Ποτουρίδη ο Εργοτέλης

ΝΕΑΠΟΛΗ

Σε επαφές με Κουναλάκη η ΑΕΝ

SUPER LEAGUE 1

Πρώτο βήμα θετικό για την επιστροφή των Ελλήνων διαιτητών στα ντέρμπι

SUPER LEAGUE 1ΟΦΗ

ΑΕΚ – ΟΦΗ: Υποχρεωτικά δύο νεαροί Έλληνες ποδοσφαιριστές στην ενδεκάδα στο Super Cup

ΑΟΑΝ

Εξετάζει Ρ. Χότζα ο ΑΟΑΝ

ΑΟΑΝ

Bρήκε το νέο του «σπίτι» ο ΑΟΑΝ

ΔΙΕΘΝΗ

Πρωτοφανής απόφαση στο Βέλγιο: Χωρίς οπαδούς δύο ντέρμπι της επόμενης σεζόν!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Πατάει γκάζι η Δόξα Γαλιάς – Έκλεισε η ημερομηνία της προετοιμασίας

ΛΑΣΙΘΙ

Τέσσερις φιλικές «μάχες» με ομάδες του Ηρακλείου για το Βραχάσι