Είπαν «καλό καλοκαίρι» στον ΠΑΝΟΜ

SHARE:

Στο «ODAS» στα Μάλια ολοκληρώθηκε η φετινή σεζόν για τον ΠΑΝΟΜ, μέσα σε ένα οικογενειακό κλίμα, με καλό φαγητό, καλή παρέα και πολλά χαμόγελα, όπως άλλωστε συνηθίζεται στην ομάδα των Μαλίων.

Άπαντες ευχήθηκαν «καλό καλοκαίρι», τουλάχιστον προς το παρόν, καθώς σε λίγες εβδομάδες θα συναντηθούν ξανά για να ξεκινήσουν την προετοιμασία τους ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου στην Α1 ΕΠΣΗ.

Από εκεί και πέρα, από αύριο κιόλας αναμένεται να ξεκινήσουν οι επαφές με τους υπόλοιπους ποδοσφαιριστές του ρόστερ, καθώς μόνο ο Νίκος Ψιμόπουλος έχει ήδη συμφωνήσει με τη διοίκηση για την ανανέωση της συνεργασίας τους.

Οι περισσότεροι παίκτες του υπάρχοντος ρόστερ αναμένεται να παραμείνουν στην ομάδα, καθώς αυτή είναι η επιθυμία τόσο του προπονητή, Βασίλη Πλουσή, όσο και της διοίκησης. Στόχος είναι να διατηρηθεί ο βασικός κορμός ενόψει της νέας χρονιάς, στην οποία οι φιλοδοξίες θα είναι ιδιαίτερα υψηλές για την ομάδα των Μαλίων.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ειδήσεις στο Google News

Π.Α.Ν.Ο. ΜΑΛΙΩΝ

Οι εκκρεμότητες του ΠΑΝΟΜ

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΑ1 ΕΠΣΗ GT KOSMOSΠ.Α.Ο. ΚΡΟΥΣΩΝΑ

ΠΑΟΚρουσώνα: Aνανέωσε την συνεργασία του με Παραχεράκη

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΑ1 ΕΠΣΗ GT KOSMOSΑΕΤΟΣ ΑΝΩΓΕΙΩΝ

Κυκλοφόρησαν οι κάρτες διαρκείας του Αετού Ανωγείων για τη σεζόν 2026/2027

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΑ1 ΕΠΣΗ GT KOSMOSΝΕΟΣ ΗΡΟΔΟΤΟΣ

Το ευχαριστώ προπονητών και παικτών στο σωματείο φίλων Ηροδότου εις μνήμη Αντ. Καργιωτάκη

Α1 ΕΠΣΗ GT KOSMOSΑΕΤΟΣ ΑΝΩΓΕΙΩΝ

Γ. Παγκαλάκης: «Ελπίζω να έχουμε μια καλή συνεργασία σε όλα τα επίπεδα»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΑ1 ΕΠΣΗ GT KOSMOSΑΝΘΕΣΤΙΩΝ

Aνθεστίων: Aνακοίνωσε και επίσημα την λύση της συνεργασίας με τον Ηρακλή Ξυδάκη

Π.Α.Ν.Ο. ΜΑΛΙΩΝ

Γ. Χριστοφοράκης: «Ο ΠΑΝΟΜ είναι μια ιστορική ομάδα και ο στόχος είναι πάντα να πρωταγωνιστεί»

Π.Α.Ν.Ο. ΜΑΛΙΩΝ

Κίνηση «ματ» με Χριστοφοράκη ο ΠΑΝΟΜ!

Π.Α.Ν.Ο. ΜΑΛΙΩΝ

ΠΑΝΟΜ: Παρελθόν ο Παναγιώτης Μιχελουδάκης

Α1 ΕΠΣΗ GT KOSMOS

Το “όχι” που άνοιξε έναν νέο κύκλο εξελίξεων στην Α1 ΕΠΣΗ…

Π.Α.Ν.Ο. ΜΑΛΙΩΝ

Με Διαμαντάκη και τη νέα σεζόν ο ΠΑΝΟΜ

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΑ1 ΕΠΣΗ GT KOSMOSΑΝΘΕΣΤΙΩΝ

H δήλωση του νέου προέδρου του Ανθεστίων για το καινούργιο διοικητικό σχήμα στην ομάδα