Έπειτα από έξι χρόνια συνεχούς παρουσίας στην Ακαδημία του Παναθηναϊκού, ο προπονητής Κώστας Κώττης αποφάσισε να ολοκληρώσει τη συνεργασία του με το «τριφύλλι», κλείνοντας έναν σημαντικό κύκλο στην προπονητική του διαδρομή.
Με δημόσια δήλωσή του ευχαρίστησε τη διοίκηση, τους συνεργάτες, τους γονείς και κυρίως τα παιδιά, με τα οποία συνεργάστηκε όλα αυτά τα χρόνια, τονίζοντας πως αποχωρεί κρατώντας μόνο τις όμορφες στιγμές και τις πολύτιμες εμπειρίες.
Η δήλωση του Κώστα Κώττη:
«Θα ήθελα να ανακοινώσω την ολοκλήρωση της συνεργασίας μου με την ακαδημία του Παναθηναϊκού και την αποχώρησή μου από αυτήν, απευθύνοντας θερμές ευχαριστίες στη διοίκηση για την εμπιστοσύνη, στους συνεργάτες μου για την άριστη συνεργασία και κυρίως στα παιδιά και τους γονείς για τις όμορφες στιγμές που μοιραστήκαμε όλα αυτά τα χρόνια.
Κλείνει ένας σημαντικός κύκλος γεμάτος εμπειρίες, γνώσεις και αναμνήσεις, που θα με συνοδεύουν στη συνέχεια της προπονητικής μου πορείας. Αποχωρώ με εκτίμηση και σεβασμό προς όλους, κρατώντας μόνο τα θετικά και τις όμορφες στιγμές.
Εύχομαι στην ακαδημία υγεία, πρόοδο και κάθε επιτυχία στο μέλλον.
Με εκτίμηση,
Κώστας Κώττης»