Χαρούμενος που για ακόμη μια σεζόν θα φοράει τη φανέλα του Γιούχτα δήλωσε στην επίσημη σελίδα της ομάδας των Αρχανών στο Facebook o Βαλάντης Κοζορώνης ο οποίος ανανέωσε σήμερα την συνεργασία του με τους “πράσινους”.
«Είμαι πολύ χαρούμενος που για άλλη μια σεζόν θα βρίσκομαι στην ομάδα του Γιούχτα. Είμαι έτοιμος και ανυπομονώ να αρχίσει η νέα χρονιά. Θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους που έδειξαν εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου. Θα δώσω τα πάντα για να βοηθήσω από την πλευρά μου την ομάδα να καταφέρει τους στόχους της, έτσι ώστε να κάνουμε χαρούμενο και τον κόσμο του συλλόγου», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Βαλάντης Κοζορώνης