Ο απολογισμός Ξημεράκη – Κουτίδη για την φετινή πορεία του Εργοτέλη

SHARE:

Οι δηλώσεις Μιχάλη Ξημεράκη και Αλέξανδρου Κουτίδης μετά το τέλος της σεζόν για τον Εργοτέλη

Σε δηλώσεις για το τελευταίο αγώνα της χρονιάς, που ήταν νικηφόρος για την ομάδα του Εργοτέλη, αλλά και σε έναν μίνι απολογισμό για την αγωνιστική σεζόν, προχώρησε το τεχνικό δίδυμο της ομάδας των “κιτρινόμαυρων”, Μιχάλης Ξημεράκης και Αλέξανδρος Κουτίδης.

Ο Μιχάλης Ξημεράκης τόνισε:

“Σχετικά με το παιχνίδι του Σαββάτου, έχω να πω ότι κάναμε μια σοβαρή και με ωριμότητα εμφάνιση, με απόλυτο σεβασμό στον αντίπαλο και στην δύσκολη θέση που βρίσκεται, λόγω του υποβιβασμού. Εύχομαι να βρει την δύναμη να επιστρέψει γιατί ο Ποσειδώνας είναι από τα πιο ιστορικά σωματεία του Ηρακλείου. Αλλά, κυρίως, σεβασμό στη ιστορία και στο όνομα του Εργοτέλη. Κλείσαμε μια χρόνια που είχε δύο πρόσωπα, δυσανάλογα με την δουλειά που κάναμε μέσα στο γήπεδο. Ο πρώτος γύρος δεν μας έδωσε βαθμολογικά αυτό που δουλεύαμε και δίναμε με τα παιδιά στις προπονήσεις. Αντίθετα, στον δεύτερο γύρο κάναμε πραγματικά πρωταθλητισμό και δείξαμε ότι αυτή η ομάδα, αυτά τα παιδιά έχουν πολλές δυνατότητες. Θέλω να ευχαριστήσω τους δύο προπονητές που ήταν μαζί μας φέτος.

Τον Βασίλη Μπαστάκη, διότι αυτή η ομάδα είναι δικό του δημιούργημα και έβαλε τις βάσεις για να δημιουργηθεί ένα πολύ καλό σύνολο νεαρών παιδιών, με πολύ μέλλον. Και τον Αλέξανδρο Κουτίδη που ενώ δεν γνώριζε καθόλου αυτά τα παιδιά, πίστεψε και εμπιστεύθηκε την ομάδα μας και έβαλε και αυτός την προσωπικότητα του και την δικιά του πινελιά στο να βγει με τον καλύτερο τρόπο αυτή η χρονιά. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τους ποδοσφαιριστές του Εργοτέλη γιατί είναι το μέλλον του Συλλόγου, τον Κο Φανταουτσακη που ήταν μαζί μας όλο το χρόνο. Την κα και τον Κο Γιαννουλάκη για τις αμέτρητες ώρες ενασχόλησης με το ποδοσφαιρικό τμήμα, φέτος. Και τέλος, τον κόσμο του Εργοτέλη και να του δώσω μια υπόσχεση ότι θα κάνουμε τα πάντα αυτός ο σύλλογος να επιστρέψει εκεί που ανήκει. Σας ευχαριστώ”

Από την πλευρά του, ο Αλέξανδρος Κουτίδης, τόνισε:

“Συγχαρητήρια στους ποδοσφαιριστές, τόσο για την διάθεση τους σήμερα, όσο και για τη συνολική τους παρουσία στο πρωτάθλημα. Πιστεύω ότι, απ’ την αρχή της χρονιάς, έχουν γίνει πολλά βήματα μπροστά, σίγουρα ο οργανισμός του Εργοτέλη αξίζει μεγαλύτερες επιτυχίες, δεν μπορούμε να πανηγυρίσουμε κάτι, αλλά σίγουρα η βελτίωση των παιδιών τόσο σε ατομικό, όσο και σε ομαδικό επίπεδο είναι τεράστια.

Πρέπει επίσης να ευχαριστήσουμε τον κόσμο. Η υποστήριξή του ήταν πολύ σημαντική για εμάς και μακάρι να του προσφέραμε λίγες στιγμές χαράς και περηφάνιας.

Απ’ κει και πέρα η ομάδα είναι σε μια διαδικασία εξέλιξης, αυτό δεν το ξεχνάμε και δεν μας επιτρέπει να σταματήσουμε, θα κοιτάξουμε μέχρι την τελευταία μέρα στο γήπεδο να γινόμαστε καλύτεροι.”

 

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ειδήσεις στο Google News

ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ

Το «αντίο» του Εργοτέλη στον Τάκη Γκώνια

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟSUPER LEAGUE 1Γ ΕΘΝΙΚΗΕΡΓΟΤΕΛΗΣ

Σοκ στο ελληνικό ποδόσφαιρο και πένθος για τον Εργοτέλη- Έφυγε απο τη ζωή ο Τάκης Γκώνιας

ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ

Μάριο Νοκάι: «Μεγάλη τιμή να φορέσω ξανά τη φανέλα του Εργοτέλη»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΓ ΕΘΝΙΚΗΗΡΑΚΛΕΙΟΧΕΡΣΟΝΗΣΟΣ

Χερσόνησος: Πρόεδρος της επιτροπής οικονομικών ο Γ. Ξανθάκης

ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ

Στον Εργοτέλη η εξέλιξη δεν σταματά ποτέ

Γ ΕΘΝΙΚΗΓΙΟΥΧΤΑΣΗΡΑΚΛΕΙΟΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Τριπλή ανανέωση στον Γιούχτα μετά την παραμονή του Δημ. Μάνου

ΕΡΓΟΤΕΛΗΣΔΑΜΑΣΤΑ

Θέμα Primesport: Κοντά στην επιστροφή του στο Μαρτινέγκο ο Ρομάνο!

ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ

Στον Εργοτέλη και επίσημα ο Ζοάο Τόμας!

ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ

Το «ευχαριστώ» του Κ. Σπυριδάκη στον Εργοτέλη

ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ

Εργοτέλης: Με τα “κιτρινόμαυρα” και τη νέα σεζόν ο Κατσούρι

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΓ ΕΘΝΙΚΗΓΙΟΥΧΤΑΣΗΡΑΚΛΕΙΟ

Στο πλευρό του Αν. Αναστασιάδη και στον Γιούχτα σε ρόλο αναλυτή ο Μ. Λυκούδης

Γ ΕΘΝΙΚΗΓΙΟΥΧΤΑΣΗΡΑΚΛΕΙΟΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Αν. Αναστασιάδης: “Γνωρίζω πολύ καλά την ευθύνη που συνοδεύει αυτή την επιλογή μου”