Το «αντίο» του έμπειρου τεχνικού.
Ο Σταύρος Μαυράκης στην αποχαιρετιστήρια δήλωση του, μέσω του Primesport.gr, τόνισε ότι η ομάδα είναι πάνω απ’ όλα και ευχήθηκε οι Κουνάβοι να βρουν το δρόμο προς τις παραπάνω κατηγορίες.
Αναλυτικά τόνισε: «Στενάχωρη απόφαση, αλλά η ομάδα είναι πάνω από όλα. Εύχομαι η προσπάθεια των ανθρώπων του συλλόγου να στεφθεί με επιτυχία και η ομάδα των Κουνάβων να βρει τον δρόμο της προς τις μεγαλύτερες κατηγορίες. Χωρίζουμε ως φίλοι και ευχαριστώ όλους τους αθλητές και τους παράγοντες της ομάδας για την συνεργασία μας»