Αισιόδοξος για τη νέα σεζόν εμφανίστηκε ο Πέτρος Μυλόβας στις πρώτες του δηλώσεις στο Primesport.gr μετά την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Μοχό
Μετά την επισημοποίηση της παραμονής του στον Μοχό, ο Πέτρος Μυλόβας αναφέρθηκε στη νέα αγωνιστική περίοδο, τονίζοντας την πίστη του στις δυνατότητες της ομάδας.
Συγκεκριμένα, μετά την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Μοχό, δήλωσε:
“Νομίζω ότι φέτος θα είναι η χρονιά μας. Στην περσινή αγωνιστική σεζόν η ομάδα απέδειξε ότι μπορεί όχι απλά να σταθεί, αλλά και να πρωταγωνιστήσει. Εύχομαι σε όλους καλή δύναμη και, πάνω απ’ όλα, υγεία.”