Τις πρώτες του δηλώσεις ως ποδοσφαιριστής του Εργοτέλη πραγματοποίησε ο Θέμης Ποτουρίδης, λίγη ώρα μετά την επίσημη ανακοίνωση της απόκτησής του.
Ο έμπειρος επιθετικός εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη συμφωνία με τους «κιτρινόμαυρους», στάθηκε στη φιλοσοφία και το πλάνο που του παρουσιάστηκε, ενώ τόνισε πως η αγάπη του για την Κρήτη έπαιξε σημαντικό ρόλο στην απόφασή του να πει το «ναι».
Οι δηλώσεις του στην επίσημη ιστοσελίδα του Εργοτέλη:
«Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που αποτελώ πλέον μέλος της οικογένειας του Εργοτέλη. Από την πρώτη στιγμή που συναντήθηκα με τον κ. Γαβαλά, μου ανέλυσε τη φιλοσοφία, το πλάνο και τους στόχους της ομάδας, στοιχεία που ταυτίζονται απόλυτα με τα δικά μου “θέλω” και τις φιλοδοξίες μου.
Παράλληλα, είχα μια πολύ θετική συζήτηση με τον προπονητή της ομάδας, τον κ. Σουτζή, και χαίρομαι ιδιαίτερα που θα έχουμε την ευκαιρία να συνεργαστούμε για πρώτη φορά.
Το γεγονός ότι έχω ζήσει ξανά στο Ηράκλειο και αγαπώ την Κρήτη έκανε την απόφασή μου ακόμη πιο εύκολη. Δεν δυσκολεύτηκα καθόλου να πω το “ναι” στον Εργοτέλη.
Εύχομαι να έχουμε όλοι μια χρονιά με υγεία. Από εκεί και πέρα, τα υπόλοιπα θα τα δείξουμε μέσα στο γήπεδο, με σκληρή δουλειά και καθημερινή προσπάθεια για να πετύχουμε τους στόχους της ομάδας.»