N. Nιόπλιας: “Μας κέρδισε δίκαια η Κηφισιά”

SHARE:

Στην παραδοχή ότι η Κηφισιά ήταν ανώτερη από τον ΟΦΗ και δίκαια τον απέκλεισε από το Κύπελλο προχώρησε ο προπονητής της κρητικής ομάδας Νίκος Νιόπλιας μετά το τέλος της αναμέτρησης στην Καισαριανή.

Μιλώντας στην κάμερα της Cosmote TV ο προπονητής του ΟΦΗ τόνισε:

“Ήταν ένα ματς που το κέρδισε δίκαια η Κηφισιά. Στο δεύτερο ημίχρονο δεν ήμασταν καλοί σε αντίθεση με το πρώτο μέρος όπου ήταν ένα ισορροπημένο ματς. Αυτά τα ματς είναι δύσκολα αν δεν βάλεις ένα γρήγορο γκολ.. Η συνέχεια για εμάς είναι δύσκολη να δούμε τι έχουμε και τι δεν έχουμε και να πάμε για την Δευτέρα για το ματς με την Λαμία.”

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ειδήσεις στο Google News

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΤΟΠΙΚΟ

Συνεχίζει και εξελίσσεται ο διπλωματούχος Αμπράμοβ!

SUPER LEAGUE 1ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Δύο ακόμη ομάδες της Super League στο… κόλπο για τον Βούρο!

ΟΦΗ

Στον ΟΦΗ και την νέα χρονιά ο Αθανασίου!

ΒΟΛΕΪΟΦΗ

Πασχαλέρης: “Είμαι πολύ χαρούμενος που θα αγωνίζομαι για την ομάδα του ΟΦΗ” (Video)

ΒΟΛΕΪΟΦΗ

Τέλος ο Παχιαδάκης από τον ΟΦΗ

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Το τελευταίο αντίο στον Τάκη Γκώνια

ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΟΣΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Γκαγκάτσης για Κωνσταντέλια: “Είναι και θα είναι ποδοσφαιριστής της Εθνικής Ελλάδας”

ΒΟΛΕΪΟΦΗ

Ιστορική στιγμή για τον ΟΦΗ: Δήλωσε συμμετοχή στο CEV Volleyball Challenge Cup 2026-27!

SUPER LEAGUE 1

Πρώτο βήμα θετικό για την επιστροφή των Ελλήνων διαιτητών στα ντέρμπι

SUPER LEAGUE 1ΟΦΗ

ΑΕΚ – ΟΦΗ: Υποχρεωτικά δύο νεαροί Έλληνες ποδοσφαιριστές στην ενδεκάδα στο Super Cup

ΔΙΕΘΝΗ

Πρωτοφανής απόφαση στο Βέλγιο: Χωρίς οπαδούς δύο ντέρμπι της επόμενης σεζόν!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Πατάει γκάζι η Δόξα Γαλιάς – Έκλεισε η ημερομηνία της προετοιμασίας