Την ικανοποίησή του για την επιστροφή του στον Εργοτέλη εξέφρασε ο Μάριο Νοκάι στις πρώτες του δηλώσεις μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας με την ομάδα
Ο νεαρός επιθετικός αναφέρθηκε στη σημασία που έχει για τον ίδιο η επιστροφή στον σύλλογο όπου έκανε τα πρώτα του ποδοσφαιρικά βήματα, ευχαρίστησε τη διοίκηση και το προπονητικό επιτελείο για την εμπιστοσύνη που του έδειξαν και έστειλε το δικό του μήνυμα ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Διαβάστε αναλυτικά όσα δήλωσε.
«Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που επιστρέφω στον Εργοτέλη, την ομάδα που με ανέδειξε και με βοήθησε να κάνω τα πρώτα μου ποδοσφαιρικά βήματα. Αποτελεί μεγάλη τιμή για μένα να φορέσω ξανά αυτή τη φανέλα και να γίνω μέλος της κιτρινόμαυρης οικογένειας.
Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τη Διοίκηση και τον προπονητή για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπό μου. Από την πρώτη στιγμή ένιωσα τη στήριξη και την εκτίμησή τους, κάτι που έπαιξε σημαντικό ρόλο στην απόφασή μου να επιστρέψω.
Υπόσχομαι να δουλέψω σκληρά, να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό και να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της. Εύχομαι να έχουμε μια χρονιά γεμάτη υγεία, επιτυχίες και πολλές χαρές για τον κόσμο του Εργοτέλη.»