Ο.Φ.Α: Πρώτο γεύμα για τη νέα σεζόν

SHARE:

Άκρως οικογενειακό είναι το κλίμα στην ομάδα του Ο.Φ.Αρκαλοχωρίου λίγο πριν την έναρξη των επίσημων υποχρεώσεων της ομάδας. 

Πάνω σε αυτό το πλαίσιο η διοίκηση του συλλόγου μετά το τέλος της προπόνησης της Τετάρτης παρέθεσε το πρώτο γεύμα για τη σεζόν 2024-2025 σε παίκτες και προπονητές. 

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ειδήσεις στο Google News

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Μουντιάλ: “Βαρύ” πένθος στην Ολλανδία

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Το απίστευτο στατιστικό με τα… τρία Ελληνικά “Χ” και το Μουντιάλ!

SUPER LEAGUE 1

Μιλάει με πρώην παίκτη της Γιουβέντους και της Μίλαν ο Ηρακλής!

ΤΥΛΙΣΟΣ

Mε δυνατά φιλικά η προετοιμασία της Τυλίσου

ΤΥΛΙΣΟΣ

«Αρέσει» στην Τύλισο ο Ζερβάκης

ΑΝΘΕΣΤΙΩΝΟ.Φ. ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ

Επαναπροσέγγιση από ΟΦΑ σε Βερούσι – «Ζεστός» κι ο Ανθεστίων

ΝΕΟΣ ΗΡΟΔΟΤΟΣ

Ανακοίνωσε τον Κεφαλούκο ο Ηρόδοτος

ΔΑΜΑΣΤΑ

Σε συζητήσεις στη Δαμάστα…

ΠΑΛΙΑΝΗ

Τα πάντα ανοιχτά στην Παλιανή…

ΝΕΟΣ ΗΡΟΔΟΤΟΣ

Στον Ηρόδοτο ο Σταύρος Κοζορώνης

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟSUPER LEAGUE 1

«Πράσινος» ο Ντε Φράι, οριστικό deal με τον Παναθηναϊκό!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟSUPER LEAGUE 1

Άρης: Tακτοποίησε τα ban του και ετοιμάζεται για μεταγραφές