Μια αποχώρηση και μια μεταγραφή είχαμε ταυτόχρονα στις θέσεις του τερματοφύλακα σήμερα για τον Ολυμπιακό με τους “ερυθρόλευκους” να ανακοινώνουν αρχικά την ολοκλήρωση της συνεργασίας με τον Αλέξανδρο Πασχαλάκη και στη συνέχεια να κάνουν γνωστή τη μεταγραφή του Δημήτρη Στουρνάρα.
Ο Στουρνάρας είχε ξεκινήσει από την Ακαδημία του Ολυμπιακού και επιστρέφει στην ομάδα που έκανε τα πρώτα του ποδοσφαιρικά βήματα μετά την περσινή του θητεία στον Πανιώνιο και τη Super League 2.