Η πρώτη… κίνηση ενόψει της νέας σεζόν.
Το βράδυ της Δευτέρας έχει οριστεί μία συνάντηση στην Παλιανή, ώστε τα μέλη της διοίκησης να καθίσουν στο ίδιο τραπέζι και να κάνουν μια αρχική κουβέντα για την ερχόμενη περίοδο. Ο Φραγκίσκος Ποτηράκης έχει αποχωρήσει, κάτι που σημαίνει ότι στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι υπάρχει πολλή δουλειά.
Οι ιθύνοντες, έτσι, της Παλιανής θα έχουν την ευκαιρία να τσεκάρουν πως έχουν διαμορφωθεί τα δεδομένα και στη συνέχεια να πράξουν ανάλογα… Κανείς, πάντως, δεν μπορεί να πει με σιγουριά πως θα διαμορφωθούν οι συνθήκες και πως θα χαραχθεί το πλάνο του προγραμματισμού.