Η ποινή του ΠΑΟΚ από την ΔΕΑΒ για τον τελικό με τον ΟΦΗ

SHARE:

Ποινή στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ για καταστροφή καθισμάτων στο Πανθεσσαλικό Στάδιο επέβαλε η ΔΕΑΒ μετά απ’ όσα συνέβησαν στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας απέναντι στον ΟΦΗ
Οι φθορές που προκάλεσαν οι οπαδοί του ΠΑΟΚ στις κερκίδες του Πανθεσσαλικού Σταδίου στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας με τον ΟΦΗ, προκάλεσαν την παρέμβαση της ΔΕΑΒ.

Αυτή, επέβαλε ποινή προστίμου 10.000 ευρώ στην «ασπρόμαυρη» ΠΑΕ για τη συμπεριφορά των υποστηρικτών της.

Αντίθετα, η ομάδα του ΠΑΣ Πύργου θα παίξει μια αγωνιστική κεκλεισμένων των θυρών, έπειτα από ρίψη μπουκαλιών με νερό από τους οπαδούς, σε ματς με τον Άρη Πετρούπολης στη Γ’ Εθνική…

Αναλυτικά:

Από τη ΔΕΑΒ ανακοινώνονται τα εξής:

1. Αφού έλαβε υπόψη της τις εκθέσεις των παρατηρητών της ΔΕΑΒ, από τις οποίες προκύπτει ότι, κατά τη διάρκεια του αγώνα ΠΑΕ ΠΑΟΚ – ΠΑΕ ΟΦΗ, στις 25/04/2026 στο Πανθεσσαλικό στάδιο Βόλου, για τον Τελικό Κυπέλλου Ελλάδας Ανδρών, που διοργανώνει η ΕΠΟ, περιόδου 2025/2026, έλαβε χώρα από φιλάθλους της ΠΑΕ ΠΑΟΚ καταστροφή περίπου εκατόν εξήντα (160) καθισμάτων στις κερκίδες (θύρες) 31-42 του βορείου πετάλου του ως άνω Σταδίου,

επέβαλε, με την υπ’ αριθμό 34/2026 Απόφασή της, σε βάρος της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, διοικητικό πρόστιμο ύψους δέκα χιλιάδων ευρώ (10.000€).

Εφαρμογή του άρθρου 1 του ν. 4326/2015, όπως ισχύει με το άρθρο 104 του ν. 5224/2025.

2. Αφού έλαβε υπόψη της

α) την Έκθεση Συμβάντων της αρμόδιας Αστυνομικής Διεύθυνσης,

β) την έκθεση παρατηρητή της ΔΕΑΒ,

από τα οποία προκύπτει ότι, κατά τη διάρκεια του ποδοσφαιρικού αγώνα ΠΑΣ ΠΥΡΓΟΣ – ΑΡΗΣ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ, στις 03/05/2026, στο Δημοτικό Στάδιο Πύργου, για την 3η αγωνιστική της γ΄ φάσης της Γ΄ Εθνικής κατηγορίας ανδρών της ΕΠΟ, περιόδου 2025/2026, και ειδικότερα, στο 89ο λεπτό της αναμέτρησης άγνωστοι φίλαθλοι της γηπεδούχου ομάδας ΠΑΣ ΠΥΡΓΟΣ εκσφενδόνισαν τρία (3) πλαστικά μπουκάλια πλήρη ύδατος, από την κερκίδα 5 όπου ευρίσκονταν, στοχεύοντας τον πάγκο της φιλοξενούμενης ομάδας του ΑΡΗ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ,

επέβαλε, με την υπ’ αριθμό 15/2026 Πράξη της, σε βάρος του αθλητικού σωματείου με την επωνυμία «ΠΑΣ ΠΥΡΓΟΣ», τη διοικητική κύρωση της διεξαγωγής μίας (1) αθλητικής συνάντησης ως γηπεδούχου, χωρίς την παρουσία θεατών σε οποιαδήποτε επίσημη εγχώρια αθλητική διοργάνωση συμμετέχει η ποδοσφαιρική ομάδα ανδρών αυτού.

Εφαρμογή του άρθρου 1Α του ν. 4326/2015, όπως ισχύει με το άρθρο 105 του ν. 5224/2025.

Πηγή: sport-fm.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ειδήσεις στο Google News

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟSUPER LEAGUE 1

«Πράσινος» ο Ντε Φράι, οριστικό deal με τον Παναθηναϊκό!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟSUPER LEAGUE 1

Άρης: Tακτοποίησε τα ban του και ετοιμάζεται για μεταγραφές

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Ο Σύνδεσμος Προπονητών Ποδοσφαίρου Ηρακλείου για το Δελτίο Πιστοποίησης Προπονητή

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΔΙΑΙΤΗΣΙΑ

«Ψήφος εμπιστοσύνης» για την επιστροφή των Ελλήνων διαιτητών στα ντέρμπι

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΑΛΟΓΟ ΜΑΛΕΒΙΖΙΟΥΒ ΕΠΣΗ

Aπό τη Δαμάστα στο Άλογο Μαλεβιζίου ο Δημ. Ρουμπάκης

Γ ΕΘΝΙΚΗΛΑΣΙΘΙΝΕΑΠΟΛΗΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Aνανέωσε με Στακάκη η Νεάπολη

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΑ1 ΕΠΣΗ GT KOSMOSΠ.Α.Ο. ΚΡΟΥΣΩΝΑ

Κοιτάζει Μπλίντο ο ΠΑΟ Κρουσώνα

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΑ2 ΕΠΣΗΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ FC

Αρέσει ο Μ. Ζερβάκης στον Άγ. Ιωάννη FC και ετοιμάζει πρόταση για την απόκτηση του

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟSUPER LEAGUE 2

Aπό την Καλαμάτα στη Νίκη Βόλου ο Παμλίδης

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΥΠΟΔΟΜΕΣΦΑΙΣΤΟΣ

Έκλεισε με γιορτινή διάθεση η σεζόν για την Ακαδημία της Φαιστού

Α2 ΕΠΣΗΔΑΜΑΣΤΑΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Παρελθόν από την Δαμάστα ο Δημήτρης Ρουμπάκης

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟSUPER LEAGUE 1

Oλυμπιακός: Aποχαιρέτισε Πασχαλάκη , καλωσόρισε Στουρνάρα