Γ. Τσαμόπουλος: “Και ισοπαλία να ερχόταν το ματς θα ήταν ένα δίκαιο αποτέλεσμα” (Video)

SHARE:

Στο κακό ποιοτικά παιχνίδι που έγινε στο Ατσαλένιο ανάμεσα στην ομάδα του και τον ΠΟΑ στάθηκε ιδιαίτερα ο τεχνικός του Μικρασιατικού Καισαριανής Γιώργος Τσαμόπουλος που επισήμανε για το καλό ξεκίνημα της ομάδας του ότι μαζεύει βαθμούς και αυτό είναι πολύ θετικό για την συνέχεια του πρωταθλήματος. 

Όσο για τον ΠΟΑ τόνισε ότι ήταν καλύτερος σε σχέση με τα προηγούμενα παιχνίδια και τόνισε ότι ακόμη και αν ερχόταν ισοπαλία το ματς θα ήταν δίκαιο το αποτέλεσμα. 

Aναλυτικά οι δηλώσεις του Γ. Τσαμόπουλου στο παρακάτω βίντεο του Primesport.gr: 

 

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ειδήσεις στο Google News

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Έρχονται ανακοινώσεις στον Παναθηναϊκό Ηρακλείου…

ΕΡΓΟΤΕΛΗΣΔΑΜΑΣΤΑ

Θέμα Primesport: Κοντά στην επιστροφή του στο Μαρτινέγκο ο Ρομάνο!

Γ ΕΘΝΙΚΗ

Ελευθέρος και περιζήτητος ο Μιχάλης Ιατράκης

SUPER LEAGUE 1

Στην Ελλάδα για τον Παναθηναϊκό και ο Πένια!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Δεν προχωράει του Ν. Σουτζή στην ΑΕΝ

ΓΙΟΥΧΤΑΣ

Γιούχτας: Ακολουθούν σημαντικές ανανεώσεις αλλά και μεταγραφές!

ΓΙΟΥΧΤΑΣ

Συνεχίζει στον Γιούχτα ο Μάνος

ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ

Στον Εργοτέλη και επίσημα ο Ζοάο Τόμας!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Τιμήθηκε ο Νιόπλιας από την ομάδα που ξεκίνησε!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

ΟΦΗ: “Έρχεται…” (Video)

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Βέλγιο – Ιράν: Ένταση και… κίνητρο μας δίνουν το 1.95!

SUPER LEAGUE 1

Τέλος στο… σίριαλ Τσάπρα – Αυτή η ομάδα τον έκανε δικό της!