Ο Δημήτρης Ρουμπάκης αποτελεί νέο μεταγραφικό απόκτημα του Αλόγου Μαλεβιζίου, με τον έμπειρο επιθετικό να μιλά στο Primesport.gr για τους λόγους που τον οδήγησαν στην επιλογή της ομάδας, αλλά και για τις προσδοκίες του από τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του ποδοσφαιριστή:
Για τη μεταγραφή του στο Άλογο Μαλεβιζίου:
«Η μεταγραφή μου ήταν κάτι που δεν προέκυψε τυχαία, αφού η επαφή με την ομάδα ήταν συχνή. Παρακολουθούσα πολλούς αγώνες της ομάδας, καθώς αρκετοί από τους ανθρώπους της διοίκησης είναι παιδικοί φίλοι μου, ενώ στην ομάδα αγωνίζεται ο αδερφός μου, Βασίλης Ρουμπάκης, αλλά και ο ξάδερφός μου, Γιώργος Βραχασωτάκης. Το ενδιαφέρον μου να βρεθώ κοντά στην ομάδα ήταν μεγάλο και τελικά έγινα μέλος της οικογένειας του Αλόγου.»
Για την νέα αγωνιστική περίοδο:
«Χαίρομαι πολύ για τη συνεργασία μου με την ομάδα και ελπίζω να καταφέρουμε να πετύχουμε τους στόχους μας, συμβάλλοντας και εγώ με όλες μου τις δυνάμεις στην προσπάθεια αυτή.
Καλή ποδοσφαιρική χρονιά σε όλους, χωρίς τραυματισμούς!», ανέφερε χαρακτηριστικά.