Ένα ακόμα σημαντικό στέλεχος της ενδεκάδας του κατάφερε να διατηρήσει στο δυναμικό του ο ΠΑΟ Κρουσώνα, με τον Μαρίνο Σεραφειμίδη να συνεχίζει την πορεία του με την ομάδα.
Ο 27χρονος εξτρέμ έχει δείξει την αγωνιστική του αξία τα τελευταία χρόνια με τη φανέλα του ΠΑΟΚ και θα συνεχίσει να το κάνει και στο νέο πρωτάθλημα.
Ο ΠΑΟΚ ανακοίνωσε με ευχαρίστηση την ανανέωση της συνεργασίας, διατηρώντας στο δυναμικό του ένα εξαιρετικό «όπλο» και για τη νέα σεζόν.
Η ανακοίνωση:
ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ
Ο Π.Α.Ο.Κ. Κρουσώνα βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Μαρίνο Σεραφειμίδη για την αγωνιστική περίοδο 2026-2027.
Ο Μαρίνος, γεννημένος το 1999, αγωνίζεται ως εξτρέμ και αποτελεί έναν από τους πιο σταθερούς και συνεπείς ποδοσφαιριστές της ομάδας μας. Με το πάθος, τη μαχητικότητα και την αφοσίωσή του στην ασπρόμαυρη φανέλα, έχει κερδίσει την εκτίμηση και τον σεβασμό όλων στην οικογένεια του Π.Α.Ο.Κ. Κρουσώνα.
Η παραμονή του στην ομάδα μας αποτελεί μια σημαντική εξέλιξη για τον αγωνιστικό μας σχεδιασμό και μας γεμίζει αισιοδοξία ενόψει της νέας σεζόν.
Μαρίνο, σου ευχόμαστε υγεία και πολλές επιτυχίες με τη φανέλα του Π.Α.Ο.Κ. Κρουσώνα!
Μαζί συνεχίζουμε!