Sold out ανακοίνωσε η ΠΑΕ ΑΕΚ για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό

SHARE:

Κατάμεστη για ακόμα μία αναμέτρηση θα είναι η ΟPAP Arena! Συγκεκριμένα, η ΠΑΕ ΑΕΚανακοίνωσε ότι το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, την Κυριακή (12/3, 19:00) για την 26η αγωνιστική της Stoiximan Super League, έγινε sold out.

Ως εκ τούτου, αναμένεται ακόμα μία μοναδική παράσταση από τον κόσμο της «Ένωσης».

Υπενθυμίζεται ότι η «κιτρινόμαυρη» ΠΑΕ έχει απευθύνει κάλεσμα στους φίλους της ομάδας που θα βρεθούν στο γήπεδο να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να έχουν υπόψη ακόμα και το ενδεχόμενο προβοκάτσιας.

Πηγή: spor-fm.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ειδήσεις στο Google News

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Ενίσχυση στην επίθεση με Νοκάι για τον Εργοτέλη

SUPER LEAGUE 1

Στον ΠΑΟΚ και επίσημα ο Λίσι

ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Στην Α’ Εθνική με τη φανέλα της ΡΕΑ η Ρ. Τουγλή!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΒ ΕΠΣΗΟ.Φ.Α.Μ.

Xόρεψε και τίμησε ο Ο.Φ.Α.Μ (Video)

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟSUPER LEAGUE 1

Αυτή η ομάδα από την Ελλάδα θέλει τον Πρ. Βούρο

Γ ΕΘΝΙΚΗΠ.Ο. ΑΤΣΑΛΕΝΙΟΥΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

ΠΟΑ: Κράτησε και τον Μιχαλανδρέα Νύκταρη

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΓ ΕΘΝΙΚΗ

Παραμένει στον πάγκο των Τρικάλων ο Ν. Μπαδήμας

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟSUPER LEAGUE 1

Επίσημη πρόταση του Ηρακλή στον Λορέντζο Ινσίνιε !

PRIME VIDEOSUPER LEAGUE 1ΟΦΗΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

O Φούντας , ο Σαμόλης και τα πανηγύρια στα αποδυτήρια για την κατάκτηση του Κυπέλλου (Video)

Γ ΕΘΝΙΚΗΓΙΟΥΧΤΑΣΗΡΑΚΛΕΙΟΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Τριπλή ανανέωση στον Γιούχτα μετά την παραμονή του Δημ. Μάνου

ΟΦΗSUPER LEAGUE 1ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

ΟΦΗ: Αδειάζει η κλεψύδρα για Σαλσέδο

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Το επόμενο βήμα του Κ. Τσιλιανίδη στην προπονητική