Sold out ανακοίνωσε η ΠΑΕ ΑΕΚ για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό

SHARE:

Κατάμεστη για ακόμα μία αναμέτρηση θα είναι η ΟPAP Arena! Συγκεκριμένα, η ΠΑΕ ΑΕΚανακοίνωσε ότι το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, την Κυριακή (12/3, 19:00) για την 26η αγωνιστική της Stoiximan Super League, έγινε sold out.

Ως εκ τούτου, αναμένεται ακόμα μία μοναδική παράσταση από τον κόσμο της «Ένωσης».

Υπενθυμίζεται ότι η «κιτρινόμαυρη» ΠΑΕ έχει απευθύνει κάλεσμα στους φίλους της ομάδας που θα βρεθούν στο γήπεδο να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να έχουν υπόψη ακόμα και το ενδεχόμενο προβοκάτσιας.

Πηγή: spor-fm.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ειδήσεις στο Google News

ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΥΠΟΔΟΜΕΣΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Τίτλοι τέλους μετά από έξι χρόνια για τον Κώστα Κώττη

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΓ ΕΘΝΙΚΗΕΡΓΟΤΕΛΗΣΗΡΑΚΛΕΙΟ

Καταλήγει σε γάμο το φλερτ Εργοτέλη- Ποτουρίδη

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΒ ΕΠΣΗ

Snakes F.C: Νέα μεταγραφική προσθήκη ο Ζαχ. Κλάδος

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΑ2 ΕΠΣΗΜΟΙΡΕΣ

Moίρες: Σούπερ μεταγραφική κίνηση με Σακλαμάκη

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΤΟΠΙΚΟ

Συνεχίζει και εξελίσσεται ο διπλωματούχος Αμπράμοβ!

SUPER LEAGUE 1ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Δύο ακόμη ομάδες της Super League στο… κόλπο για τον Βούρο!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Το τελευταίο αντίο στον Τάκη Γκώνια

ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΟΣΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Γκαγκάτσης για Κωνσταντέλια: “Είναι και θα είναι ποδοσφαιριστής της Εθνικής Ελλάδας”

SUPER LEAGUE 1

Πρώτο βήμα θετικό για την επιστροφή των Ελλήνων διαιτητών στα ντέρμπι

SUPER LEAGUE 1ΟΦΗ

ΑΕΚ – ΟΦΗ: Υποχρεωτικά δύο νεαροί Έλληνες ποδοσφαιριστές στην ενδεκάδα στο Super Cup

ΔΙΕΘΝΗ

Πρωτοφανής απόφαση στο Βέλγιο: Χωρίς οπαδούς δύο ντέρμπι της επόμενης σεζόν!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Πατάει γκάζι η Δόξα Γαλιάς – Έκλεισε η ημερομηνία της προετοιμασίας