Ο Αετός Ανωγείων συνεχίζει τον σχεδιασμό του ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου, ανακοινώνοντας την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Βαγγέλη Βόντα.
Ο 24χρονος αμυντικός θα φορέσει για ακόμη μία σεζόν τη φανέλα της ομάδας, παραμένοντας ένα σημαντικό κομμάτι της αμυντικής της γραμμής.
Η διοίκηση του συλλόγου ευχήθηκε στον Βαγγέλη Βόντα μια χρονιά γεμάτη υγεία, επιτυχίες και χωρίς τραυματισμούς.