Η τοποθέτηση του Μανόλη Βουιδάσκη μετά την επιστροφή του στον Γιούχτα
Ο Μανόλης Βουιδάσκης μετά το πέρασμα του από τον ΑΟΤυμπακίου επιστρέφει στον Γιούχτα και στις πρώτες του δηλώσεις ως ποδοσφαιριστής της ομάδας των Αρχανών τόνισε το πόσο χαρούμενος είναι που γυρίζει στο γνώριμο περιβάλλον της ομάδας.
Αναλυτικά οι δηλώσεις:
«Είμαι πολύ χαρούμενος που επιστρέφω στην ομάδα. Πρόκειται για ένα γνώριμο περιβάλλον για εμένα και αυτό κάνει την επιστροφή μου ακόμα πιο ευχάριστη.
Ευχαριστώ τη διοίκηση και τον προπονητή για την εμπιστοσύνη τους.
Ανυπομονώ να ξεκινήσει η χρονιά, ώστε μέσα από σκληρή δουλειά να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους που έχει θέσει.»