Στον ΟΦΑ θα αγωνιστεί τη φετινή αγωνιστική περίοδο ο Παναγιώτης Ζαϊμακης, ο οποίος συμφώνησε με την ομάδα του Αρκαλοχωρίου για να συνεχίσει την καριέρα του μετά από μια πορεία στην Παλιανή.
Ο έμπειρος τερματοφύλακας, που έχει δείξει ότι μπορεί να αγωνιστεί και στην επίθεση, έχοντας πετύχει αρκετά γκολ όταν παίζει στη γραμμή κρούσης, μίλησε στο Primesport.gr για τη νέα πρόκληση στην καριέρα του, τονίζοντας ότι θέλει να βοηθήσει την ομάδα στην Α1 κατηγορία όσο καλύτερα μπορεί.
“Ο ΟΦΑ με προσέγγισε για το αν θα ήθελα να συνεργαστούμε και συμφωνήσαμε σχεδόν αμέσως καθώς καλύψαμε κάποιες λεπτομέρειες.
Θέλω να βοηθήσω την ομάδα στην Α1 κατηγορία όσο καλύτερα μπορώ” δήλωσε ο Ζαϊμάκης.