Τέλος από τον ΠΟΑ ο Βασίλης Χαραλάμπης
Δεν συνεχίζει στην ομάδα του Ατσαλένιου ο νεαρός ποδοσφαιριστής, Βασίλης Χαραλάμπης.
Την περυσινή σεζόν βοήθησε και εκείνος την ομάδα του ΠΟΑ στο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής αγωνιζόμενος σε αρκετά παιχνίδια και ήρθε σε επικοινωνία με το Primesport.gr για να στείλει ένα μήνυμα σε όσους συνεργάστηκε μαζί αλλά και στον πρόεδρο του ΠΟΑ.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
“Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους συνεργάστηκα και την οικογένεια του ΠΟΑ και ένα προσωπικό ευχαριστώ στον πρόεδρο του ΠΟΑ, Γιώργο Λέλεκα, για την συνεργασία που είχαμε και εύκολα ότι καλύτερο στην ομάδα.”